سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

آخر هفته

1392/3/17 18:52
نویسنده : مامانی
419 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ... حالت خوبه ؟

تو دل مامان چی کار میکنی؟

قربونت برم من که بزرگ شدی و گاهی مامان استخونات رو زیر پوستش حس میکنه 

فدات بشم الهی 

خیلی دلم میخواد ببینمت ... دلم میخواد چشمای نازتو ببینم لپ های خوشملت و ببوسم 

فدات بشم این روزای تعطیلات هم گذشت من و بابا کنار هم بودیم الان اخرین روزهای جمعه است و فردا بابا میره سرکار

هفته جدید شروع میشه و من و تو کنار هم هستیم ... قراره این هفته برم پیش دکتر شکیبا فر ...

دو شنبه میرم پیشش ... فکر کنم دوباره سونو بده تا وضعیت تو عسل رو ببینیم چه طوره ... من که میگم تو هنوزم تو دل مامان نشستی و قصد نداری بچرخی ...

فدای تو بشه مامان ... هرجور راحتی باش برای مامان مساله ایی نداره که سزارین بشه فقط تو مهمی 

قنده مامان شدیدا مشتاق دیدارتم ...

حدودا دو هفته دیگه تا دیدارمون مونده

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین موسوی
17 خرداد 92 18:58
امیدوارم نی نیتون به سلامتی و با دلخوشی به دنیا بیاد. این گل هام از طرف من به فرشته کوچولوی شما. اینم ادرس وبلاگ نیکو.خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید. http://nikoo-mousavi.niniweblog.com/