سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

چک آپ پایان هفت ماه

1392/11/10 22:35
نویسنده : مامانی
555 بازدید
اشتراک گذاری

گلم میخوام از چک آپ اول ماه هشتمت برات بگم

شما نه کیلو نیم وزن داشتین

و قدتون 72 بود

خانوم دکتر گفت وزن و قدت خیلی خوبه ... و هیچ مشکلی نیست ...

هنوز دندون هات در نیومده اما خیلی اذیتی و مدام سرشیشه هات رو گاز میگیری ...

جدیدا دست دسی میکنی و با دقت به ما نگاه میکنی تا یاد بگیری چه طور دست بزنی

راستی برای اولین بار در تاریخ 9/10/ 92 سر سفره وقتی رفتم برات اب بیارم گفتی ماما و من رو غرق شادی کردی

این روزا از دست من غذا میخوری سر سفره ... میدونی من دلم نمیاد سر سفره نگام کنی و چیزی بهت ندم برای همین نگاه ملتمسانه ات به منه تا بهت چیزای جدید بدم تست کنی و بخوری ...

عزیزم این شبا وقتی کنار بابایی میزارمت و میرم اشپزخونه صدام میکنی و اگه نیام صدام میزنی که کجایی مامان ؟

خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان باراد
14 بهمن 92 13:19
سلام پهلوون خاله....قربونت برم که دس دسی میزنی عسیسمممم...یارادم کلی سراغتو میگیره عسیسم...ایشاله تنت سالم باشه و لبت خندون و باعث افتخار مامان و بابایی باشی
پونه
22 بهمن 92 19:12
ماشاله به یاسین تپلوی خودم خاله شکوفه به وب آوین هم سر بزن بی وفا دیگه دوسمون نداری؟