سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

برای مرد زندگی ام

1392/3/17 19:39
نویسنده : مامانی
455 بازدید
اشتراک گذاری

   بگذار یک بار دیگر بگویم : 

که مرد همیشه محبوب من 

  چقدر " دوستت دارم "

  در تنگاتنگ آغوش امن "تو " 

چه لذتی از زن بودن می برم !

 

 

میتوانم فریاد بزنم ... فریاد بزنم که در هر سختی در هر مشکل کنارت خواهم بود ...

میتوانم نگاهت کنم ... و با نگاهت عشق را در تک تک سلول هایم حس کنم

بودنت در کنار من بودنم را ضمانت میکند

نفسم با نفس تو در آمیخته اند ...

حال کودکی دارم ... کودکی از وجود تو ... از بهترین فرد در زندگانی ام ...

عشق من تا ابد در کنارت هستم و در هر مشکل و در هر سختی کنارت می ایستم ...

 این عاشقانه را فریاد میزنم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نونیش
18 خرداد 92 21:57
شکوفه آخر بارداری دوز عشقیت زده بالا! ایشالا هر روز عاشق تر باشین