سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

آزمون سنجش کلاس اول

1398/8/28 23:40
نویسنده : مامانی
460 بازدید
اشتراک گذاری
امان از اون روزی که کوچولویی داشته باشی و نگران آینده اش باشی

اونوقت یه سنجش ساده کلاس اول تبدیل میشه به یه آزمون سخت در چشم مامان

خواب و خوراک رو از اینجانب میگیره و تمام مدت اضطراب دست بردارم نیست که نکنه سوالی سخت تر از توان پسرم ازش بپرسن



روز سوم شهریور جشن شروع تحصیلی ات بود در دبستان سالحین تهران همون روز هم سنجش داشتی

بماند که بعد از جشن چطور بدو بدو خودمون رو به مرکز سنجش رسوندیم

اونجا فهمیدم بعلللله شناسنامه رو جا گزاشتم

جوری مضطرب بودم که حد نداشت

زنگ زدم خونه و مامان زری از روی  دفترچه بیمه کد ملی شما گل پسرم رو خوند

و کارها انجام شد

به اتاق معاینه رفتی یه کم بغض کردی و استرس داشتی

خانم دکتر گفتن منم داخل بشینم

معاینه شدی و تمام شد به اتاق چشم پزشکی رفتی و یه مقدار خطا داشتی که ارجاع دادن به چشم پزشکی

اتاق تست هوش که رفتی در رو بستن و من موندم و اضطراب هام

راه میرفتم و مدام صلوات میفرستادم و نذر میکردم که راحت باشه برات

و بعله شما خندان اومدی بیرون و موفق شده بودی

با یه بیسکوییت پتی بور توی دستات

دنیا رو بهم داده بودن

توی این چند وقت اخیر خیلی باهات کار میکردم تا نکنه چیزی رو از روی استرس فراموش کنی یا نگی

آرامشی بهم دست داده بود که وصف نشدنی بود

پسرک قشنگم من لحظه لحظه با تو ترسیدم و زندگی کردم

هرجا استرس داشتی من صد برابر نگرانت بودم

امیدوارم به موفقیت های زیادی برسی

تنها خواسته ام خدا اینه که تو عاقبت به خیر و موفق بشی عزیز یکی یک دونه مامان

دوست دارم

مامان شکوفه تو
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)