سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

تولد 6 سالگی

1398/4/1 23:51
نویسنده : مامانی
1,248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبرکم 

امروز تو شش ساله شدی عزیزم 

به خواسته خودت برات تم پوکمون گرفتم توی خونه مامان زری

کادو ات رو هم خودم رفتم توی کل بازار گشتمم تا برات اسباب بازی پیکاچو بخرم و خوشحالت کنم 

از طرف بابا هم یه اسلحه پوکمونی گرفتم که یه پیکاچو کوچیک داشت و خود اسلحه شبیه اسلحه اسلاگترا بود 

 

عزیز دل مامان ... خیلی دوست دارم 

تو خیلی پسر مهربونی شدی ... مدام مامان و بابا رو میبوسی و بهمون میگی دوستتون دارم ...

عاشقتم یکی یه دونه مامان ...

 

پسندها (5)

نظرات (4)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
10 تیر 98 22:10
عزیزم تولدتت مبارک باشه
مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
11 تیر 98 8:42
یاسین جان، 6 ساله شدنت مبارک ❤️🎁
مامانمامان
11 تیر 98 23:06
تولدت مبارک😍😍 بهترینهارو برات آرزو میکنم🌹
مامان صدرامامان صدرا
12 تیر 98 9:25
تولدت مبارک گل پسر ❤❤❤😚😚