سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

30 روز آخر

1392/3/4 22:50
نویسنده : مامانی
336 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگترینم 

تنها سی روز به در آغوش گرفتنت باقی مونده ... مامان داره روز شماری میکنه تا صورت قشنگت رو ببینه ... دلم میخواد چشمای نازت رو ببینم ... 

یعنی چقدر شبیه من هستی؟

چقدر شبیه بابات هستی که همه زندگی منه ؟

عزیزم ... میوه عشقم ... پسر نازم ... خیلی دوست دارم ... تو ثمره عشق جاودانه من و پدرت هستی ... عشقی که با تو میوه شیرین زندگیمون محکم تر و مستحکم تر میشه ...

عاشقتم عزیزم ... 

نیمه ایی از من 

و نیمه ایی از عشق من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نینا
5 خرداد 92 0:57
سلام مامان نی نی چطوری وای چه اتاق نازی چه خوخله چه اسباب بازی و عروسکای نازی ایشاله یاسینم روز شمار دیدنش تموم میشه میاد اونم خیلی خوشش میاد عزیزم بوووووووووووووس از طرف خالش که اینقد دوسش داره