سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

سیسمونی

1392/3/4 22:36
نویسنده : مامانی
4,255 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گلم ...

 

این در اتاق خوابت شاهزاده کوچولوی مامان

 

 

این یه نمای کلی از اتاق خوابته ... از در ورودی که وارد میشیم این شکلیه



 

 

 

 

 اینم تخت نوجوان آقا پسر ناز من ... عزیز دلم این روتختی رو خودم برات دوختم ...

دو تا رو داره پشتش هم به همین شکله ولی سبز زمینه اش و برعکسه رنگاش 

 

 

 

این نمای کلی کمد اسباب بازی و لباساته عزیزم 

عروسکهات رو خیلی دوست دارم مخصوصا اون ادمکه که یه طرفش خنده است یه طرفش گریه 

 

 

 

 

 

وسایل حموم و حوله هات ... به همراه جوجه های پلاستیکی حمومت ...مامان قربون دمپایی های کوچولوت

 

 

 

اینا پتوی دورپیچ و لباسای بیمارستانته جیگر مامان اونی هم که کنارشونه آغوشیه که تو شازده پسرم میخوای توش اینور اونور بری

عسلک مامان ... اون میمونی هم که روی تابه از طرفه عموته ... خیلی نازه نه؟ من که عاشقشم ... بابایی برات چسبوندش

میزی هم که روش چیده شده میز تحریر آینده اته

 

 

 

اینم وسایل بهداشتی و پیش بند ها و شیشه شیرهات و ...

اونی هم که زیرشه تشک نایلونی اته جیگر مامان

 

 

 

 

اسباب بازی ها و سرویس آرکوپالت و تفلون و ...

 

 

 

 

 

اینم  لباسای گل پسر

 

 

 

 

 

 

 نمای کلی کمدت با درب باز

 

 

 

لباس های داخل کمدت ... کلاهات ... 

عزیزم بعدا عکس اینارو تک تک هم برات میزارم 

 



 تشک تعویضت و کهنه هات

 شلوارهات و لاستیکی های گره ایی و دکمه دارت جیگر مامان

 

 

 

ست تشک و پتو نوزادی و پتوی نوجوان و یک نفره جیگر مامان 

اون عروسکی هم که روشونه موزیکاله اتاقه نوجوان اته جیگرم 

 

 

 

قوباغه بزرگ بالای تختت

 

 

 

سرویس کالسکه کریر و روروئک آقا پسر من همراه ساک وسایل

 

 

 

 

شورتها و لباس خوابه پسملی داخل کشو

 

 

 

ساعت اتاق خواب

 

 

 

اینم تخت نوزادی و روتختی داخلش به همراه موزیکال بالای تخت ... این تخت کنار تخت منو بابایی قرار میگیره تا تو عسلک مامان ازمون دور نباشی

موزیکالت رو منو بابایی خیلی دوست داریم گاهی برات کوکش میکنیم تا از الان بهش عادت کنی

 

در ضمن این روتختی هم منو مامان زری برات دوختیم جیگرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ملیکا
4 خرداد 92 22:45
عزیزم سیسمونی گل پسرت مبارکش باشه ایشالله به سلامتی دنیا بیاد و از تک تک وسایلش استفاده کنه خیلی خوشگل و مامانی بود الان دیدم انگاری وبلاگ قدیمیم رو داری عزیزم اون وبلاگ بسته شد و الان این وبلاگه دخترمه http://13961396.niniweblog.com
خاله ماهی
5 خرداد 92 16:19
خیلی خیلی قشنگ بودن. به سلامتی مبارکش باشه. شکوفه جون ساعتش رو از کجا خریدی ؟
نونیش
13 خرداد 92 11:36
این پستت رو دیده بودم،اما چون عکساش واسم باز نشده بود تو ذهنم نمونده بود.الانم فقط چندتاش باز شد.اما همونا هم کلی قشنگ بودن ... ایشالا مبارک گل پسرت باشه.خوش به حالش که مامانش خیاطی بلده
مامانی
4 آبان 92 13:46
عزیز دلم اتاقشفوق العاده بود مبارکش باشه من که خیلی خوشم اومد گلم به مام سر بزن خوشحال میشم