سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

بازگشت از عقد عمه زینب

1392/5/22 18:13
نویسنده : مامانی
446 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم قند عسلکم

ما تازه دو روزه از سفر مشهد برگشتیم ...

گلم تو توی این سفر اولین عکس دسته جمعی ات رو انداختی و خانواده مارو توی عکسها سه نفره کردی 

قشنگم روز اولی که پاتو توی خونه مامان مهین گذاشتی حسابی گریه کردی جوری که مامانتم زد زیر گریه آخه مامان میدونه که پسر نازش از الکی گریه نمیکنه و مطمئنا حس بدی داره

قشنگم خلاصه اینکه شب بالاخره خوابیدی و توی حرم امام رضا موقعی که عقد عمه زینب خونده میشد بغل بابا محسن خوابای ناز میدیدی ...

جیگرتو بخورم روز بعد هم جشن بود و تو واقعا اروم بودی ... دست مامان زری درد نکنه که زحمت کشید و تو رو نگه داشت تا من برای مراسم حاضر شم

جنابعالی هم توی کل مراسم خواب بودین و من راحت میتونستم عکاسی کنم

پسرم عاشقتم

 

 

توی این سفر مامان بابا برات سه تا کتاب قصه های شب خریدن تا وقتی بزرگ شدی برات شبا قصه بخونن

 

پی نوشت : عسلکم اینم بگم که تو به خاطر اینکه خیلی خشکلی و شبیه مامانتی ( طبق گفته ها ) خیلی ها بهت حسودی میکنن ... برای همین مامان برات پنچ تن خریده که به لباست بزنه و مدام اسپند برات دود میکنه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

دلسا و ساراش
22 مرداد 92 21:47
ياسين ناناز من بتركه جشم حسودت
محدثه(دختر داییت)
24 مرداد 92 22:57
هر کی میخواسته به پسر عمه ی من حسودی کنه چشمش بترکه راستی مامانت البته هیچ وقت دروغ نمیگه اما راست میگه تو توی مهمونی همش خابای ناز میدیدی . . . . . . . . . . . . قربونت بشم من
نینا
26 مرداد 92 12:15
این یاسین ما چه ناز خوابیده الان میام میخورمش واسش اسپند دود کنننن موچچچچچچچچ رو دستاش آخه رو لپش بده عیبه
ندا
28 مرداد 92 5:04
ای جوونم آقا یاسین خوشگل ما چقدر ناز خوابیده بوووس به روی ماهش.
سارا
29 مرداد 92 16:26
این عکسش خیلی گوگولی شده! عزیزم مراقبش باشا! شکوفه جونی!
کتی..مامان مهرسا
30 مرداد 92 16:19
ناززززززز پسری سید یاسین گلممممممممممممم دوستتت دارم
.......
23 شهریور 92 17:11
ایش چه لوس ....

بسه دیگه خودت هی تعریف میکنی از خودت و پسرت .... آی به من رفتی ... آی چشمات مثه منه ... فک کرده تو دنیا یه خوشگل تویی یکیم پسرت ...


معلومه خیلی حسودی ...
خب معلومه من به چشم همسرم زیبا ترینم و پسرم که همه دنیای منه به چشم من زیبا ترینه دنیاست
تو اگه بچه هات به خودت نمیرن تقصیر من نیست ! لابد خیلی زشتی و گناه در درون زیاده که خدا نمیخواد بچه معصومی هرچند بچه خودت هم شبیه ات بشه
در اخر میگم حسود هرگز نیاسود
پروتی
1 مهر 92 10:59
شکوفههههههههههههه محسسسسسسسسسسسن من شما دو تا رو میکشم مشهد اومدین خبر ندادین؟ ترسیدین پسرتون رو بخوریمش؟ باشه دارم براتون نامردا از ترس شیرینی دادن به روی مبارک نیاوردن بعد باید مچتون اینجا گرفته بشهههههههه؟ دارم واستون