سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

مریضی مامان

1392/5/30 15:00
نویسنده : مامانی
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من پریشب مامان یهویی تب و لرز کرد

انقدر حال مامانی بد بود که نگووووووووووو

آخر سر ساعت دو و نیم وقتی تو مامان بابا رو بیدار کردی برای شیر و بابایی دید مامانی توی تب داره میسوزه پا شد مامان و تو رو برد خونه مامان زری ... که اونجا من راحت استراحت کنم مامان زری هم هواسش به تو باشه ... مامان اونجا قرص خورد و یه کم استراحت کرد ولی همچنان حالش بد بود

الان مامانی بهتره ...

و تو رو عاشقانه دوست داره

 

 

از طرف مادرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نینا
30 مرداد 92 21:33
سلام عزیزم بد نباشه ایشاله بلا دوره یاسین جان چطوره؟ از طرف من ببوسش مواظب خودت باش استراحت کن
ندا
2 شهریور 92 1:26
سلام عزیزم ، خدا بد نده ؟؟ ایشالا که دیگه بد نبینی عزیزم یاسین رو از طرف من ببوس
سارا
2 شهریور 92 18:40
عزیزم مراقب خودت باش تا زودی خوب شی! مراقب یاسین جونی هم باش!