سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

سال نو با تو ...

1393/1/9 19:16
نویسنده : مامانی
572 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم سال جدید رو بهت تبریک میگم ببخش که وبلاگت ذو آپ دیت نکردم ... خیلی سرگرم مسافرت و عید بودم ... گلم این متن رو در حالی برات میزنم که خونه دایی حمید مهمون هستیم و جنابعالی روی تخت خوابیدی ...

شما خیلی شیطون شدی ... اروم نمیشینی و مدام تحرک داری  دندونت هم که درومده ورجک تر شدی همین باعث شده مثل قبل تپلو نباشی البته لاغرم نیستی ها ...

وروجک من ...

عشق مامان ... 

امسال برای اولین بار دریا رو دیدی ... و زل زدی به ابی بیکران دریا 

عزیزکم ... دلبندم ... با تو چه زود بهار شد اصلا سرما رو حس نکردم 

خوشحالم که تو کنارمی 

خوشحالم که تو رو دارم 

همیشه دوست دارم و عاشقت میمونم حتی اگه حس ام رو درک نکنی 

حتی اگه یه روز با صدای مردونه ات سرم فریاد بکشی 

من هنوزم عاشقت میمونم ... تو بهار منی ...

اولین شکوفه فصل بهار من 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

نینا
14 فروردین 93 14:52
سلام سید یاسین جونم سال 1393 رو به تو پسر گلم و ملامان وبابا تبریک میگم و ایشاله سال جدید سال موفقیت و شادی و خبرهای خوش باشه.... ایشاله زیر سایه پدر و مادر بزرگ شی
مامان گلی
21 فروردین 93 23:33
سلام من مامان گلی ام بیاین وبلاگ دخترمم ببینین خوشحال میشم