سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

واکسن

1392/6/2 18:51
نویسنده : مامانی
862 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم تاج سرم

فدات بشم امروز رفتیم واکسن دو ماهگیت رو زدیم ... تو گلم خیلی جیغ زدی موقع واکسن زدن

فدات بشم من

بعد واکسن هات و قطره فلج اطفال تو بغلم اروم گرفتی و خوابت برد تا اومدیم خونه و من بهت استامینوفن دادم

گلم الان که اینو مینویسم یه کم پاهات درد میکنه و تو غر غر میکنی عزیزم امیدوارم زودتر خوب بشی ...

 

 

پی نوشت : جدیدا خنده هات بیشتر شده و همچنین عاشق چرخیدن پنکه و موزیکال تختت هستی و با چشم تعقیب میکنی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
4 شهریور 92 15:25
وای من از الان ترس واکسنشو دارم خدا روشکر که اینو گذروندی انشالا سالمو سلامت باشه یاسین جون!
نونیش
5 شهریور 92 18:26
به من گفتن از خونه که می خوام حرکت کنم قطره استامینوفن بدم. آیسان هم از موزیکال تخت خوشش میاد...
محدثه(دختر داییت)
6 شهریور 92 19:30
آخی .... حتما خیلی دردت اومده یاسین اشکال نداره بالاخره که باید میزدی....