سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

بدون عنوان

1392/4/29 14:16
نویسنده : مامانی
895 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق کیست ؟

عشق مادرانه چیست؟

تمام وجودم را هم آب کنند ... تمام بدنم را ذره ذره کنند ... باز هم عاشقم ... عاشق شیرین ترین پسری که زاده شده

عاشق تو هستم پسرم ...

عاشق نگاه شیرینت که به من دوخته میشود ...

عاشق صدای نفس هایت هنگام خوردن شیر ...

عاشق چنگ زدن هایت به بدنم وقتی که شیر میخوری...

زیبای من ...

نازنینم ...

با کدامین کلمه زیبایی با تو بودن را وصف کنم ؟

با کدامین حرف لبخندت را توصیف کنم ؟

عشق میان منو تو وصف شدنی نیست در کلمه نمیگنجد ...

یعنی تو هم مرا دوست داری ... وقتی نگاهت را به نگاهم میدوزی این سوال من میشود ...

هنگامی که گرسنه میشوی و از بغل دیگری نگاه ملتمسانه ایی به من میکنی میفهمم تو هم عاشقی ...

پسرم ... ای شیرین من

تا ابد با تو میمانم ...

و نمیگذارم کسی تو را آزار دهد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ندا
29 تیر 92 23:15
خیلی زیبا بود شکوفه جوون آقا یاسین گل من چطوره بهتر شده؟؟