سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

مادر یعنی...

1392/4/23 23:06
نویسنده : مامانی
839 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ...

عشقم ...

همه وجوده من ...

امروز میفهمم حاضرم تمام درد های دنیا در تنم باشد اما لحظه ایی اشک تو را برای درد نبینم ... حاضرم برایت از هرچه دارم بگذرم ...

میفهمم مادر یعنی کسی که طاقت دیدن درد فرزند را ندارد ...

قشنگترینم امروز تو خیلی اذیت بودی و من نمیدونستم چرا ...

کاش میتونستی حرف بزنی و بهم  بگی علت این ناله هات چیه ...

مادرت برات بمیره ... با هر باری که تو ناله میکردی و شروع به گریه میکردی منم اشک میریختم

منو ببخش اگ مادر بدی هستم ... منو ببخش که متوجه نمیشم کجات درد داری ... عزیزم عاشقتم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا و دلساش
24 تیر 92 11:00
جانم ياسين...... شكوفه ٣٠ سيسي اب با يه قند كوجولو و نصف قاشق جايخوري بهش عرق نعنا بده واسه دلسا خيلي جواب ميده اينكار
سارا و دلساش
24 تیر 92 23:22
شكوفه جون فقط روزي يهبار اين كارو بكن من به دلسا روزي يهبار ميدم ديكه نفخ نميكنه
ندا
27 تیر 92 16:13
سلاام شکوفه جوون نگران نباش عزیزدلم به قول قدیمی ها بچه تا گریه نکنه بزرگ نمی شه ، پارسا هم چند وقت پیش دو روز کامل گریه کرد بعدش من فهمیدم به خاطر 1 لیوان شیری بود که خورده بودم ، دکتر بهم شربت دایمتین داده و گفت هر وقت دل درد داشت بهش 5-6 قطره بدی خوب می شه و واقعا هم اثر می کنه وقتی دل درد داره در عرض چند دقیقه بعد از خوردن قطره کاملاا خوب می شه .