سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

شیرینی زندگی ما ...

بهشت من

1392/4/18 19:07
نویسنده : مامانی
513 بازدید
اشتراک گذاری

بهشت زیر پای مادران است ؟

نه امکان ندارد ...

بهشت در آغوش من است ...

مگر جز حضور تو بهشت دیگری هم هست؟

صدای له له زدنت برای شیر ...

این است صدای بهشت ...

نه صدای جویبار ها ...

و نه صدای غلتیدن سیب بهشتی درون چشمه ساران ...

 

 

پی نوشت : عسلکم متن بالا برگرفته از وبلاگ خاله سارا و دلسا کوچولوشه چون خیلی به حرف دل من هم شبیه بود برات نوشتمش

 

دوست دارم

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ندا
19 تیر 92 4:46
خیلی زیبا بووووووود
خاله سارا و دلساش
19 تیر 92 13:38
عزيزم من خيلي هم خوشحال ميشم از دلنوشته هاي من تو وبلاكت استفاده كني همين كه ازم اجازه ميكيري برام كافي هست حرفهاي تماموما مادرها مشترك هست فقط لطفا زيرش بنويش بركرفته از وبلاك عروسك ملوسك ياسسن جونمو خيلي ببوس
مهسا
20 تیر 92 18:08
سلام شکوفه جون قدم نورسیده مبارک خیلی نازه خدابرات حفظش کنه.دخمل منم به دنیااومد،امروز 55 روزشه. مهسا (به آتریس) دوست نی نی سایتی
ندا
23 تیر 92 15:05