سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

قطعی شدن روز تولدت

1392/3/21 21:05
نویسنده : مامانی
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم دیروز رفتم دکتر ... خانوم دکتر بهم گفت نمیتونه تو شیرین پسرو روز دوم بیاره تو بغلم ... آخه نیستش ... گفت اگه میخوای 8 تیر بزارم ...

گفتم نه !

همون اول تیر بزارید که هستین 

اونم قبول کرد ... در نهایت تعجب من دیدم برگه بستری رو نوشت ... و بهم گفت برای اونروز باید ناشتا باشم ...ساعت دوازده ظهر روز اول تیر شما عسلک رو به این دنیا وارد میکنیم 

دکتر برای روز قبل عمل هم بهم سه تا آمپول داد که مطمئن بشیم شما ریه هات کامل شده و میتونی نفس بکشی بعد دنیا اومدن ...

بهم برای مطمئن شدن از وضعیتت هم برای 25 خرداد یه سونو داد ...

من که میگم تو هنوز به پا هستی 

خانوم دکتر گفت اگه به پا باشی بهتره برای سزارین تا تنگی لگن ... چون بیمه هزینه بیشتری رو برای مورد اول میده و هزینه منو بابایی کمتر میشه 

عزیزم  ولی تو هرجور راحتی باش ... دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نونیش
22 خرداد 92 10:19
به به .. کم کم بچه های کلوپ دارن به نی نی هاشون میرسن ... داریم به آخر خط بارداری نزدیک میشیم و زندگ وارد مرحله جدیدی میشه.ایشالا سلامت باشین