سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

مهمونی تموم شد

1392/3/11 23:11
نویسنده : مامانی
475 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیروز مهمونی سیسمونی ات رو برگزار کردم و سیسمونی تو عسلم رو همه دیدن 

گلکم ... مامان همچنان دست و پاهاش ورم میکنه و مفصلاش درد میکنه ...

این هفته دو روز تعطیلاته ... 14 و 15 خرداد ... بابایی خونه است و قراره کلی کنار هم باشیم و از این کنار هم بودن نهایت استفاده رو بکنیم ... این اخرین تعطیلاته دو نفره ماست ...

قشنگم ... اتاقت رو جمع کردم و دیشبم مامان زری ساک بیمارستانت رو بست ...

خیلی مشتاقم که زودتر ببینمت

دلم میخواد تمامه احساساتم رو خالی کنم با در اغوش کشیدن و بوسیدنت ... 

گاهی به بابایی که میتونه دلمو ببوسه حسودیم میشه ... اخه مامان نمیتونه بوست کنه ...

راستی دیروز خاله ها و دایی برات کادو اوردن 

خاله سارا چهارتا کتاب داستان و رنگ آمیزی 

خاله سمیرا یه هشت پا که پشتش یه ستاره است و وقتی میکشی اش ویبره میزنه و میلرزه

خاله ستاره هم یه گاوه پولیشی قرمز 

دایی وحید هم بلوز با شلوار لی

دایی حمید هم یه تی شرت

عسلم همه منتظرتیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نونیش
12 خرداد 92 9:41
خوب ما هم دلمن عکس میخواد ... همیشه شاد باشین.. اون حسادتی که گفتی ذهن منم گاهی مشغول میکنه