سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

معلوم شدن روز اومدن تو

1392/2/17 11:22
نویسنده : مامانی
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم دیروز دکتر بودم ...

دکترم رو عوض کردم قراره برم پیش دکتر شکیبا فر تا اون تو رو به دنیا بیاره عزیزم 

دیروز صدای گروپ گروپ قلبتم شنیدم صحیح و سالم داری توی دل مامان رشد میکنی ...

دکتر برام دوباره سونوگرافی نوشت تا از وضعیت تو عسل آگاه بشیم ...

قشنگم دکتر بهم گفت یا دوم و یا سوم تیر تو خشکل رو بغل خواهم کرد ... سوم تیر نیمه شعبانه عزیزم خیلی دوست دارم تو هم تولدت با امام زمان باشه عزیزم 

ولی اونروز چون تعطیل رسمیه دکترم فقط برای مریض های شخصی اش میاد بیمارستان و اینجوری هزینه امون دو برابر میشه ...

برای همین تصمیم گرفتم به دکتر بگم دوم تیر یعنی شب نیمه شعبان تو رو به این دنیای رنگی وارد کنه 

اینجوری تاریخ تولدت میشه 92/4/2 تاریخش قشنگتره ! اینطور نیست قند عسل مامان ؟

عزیزم دیگه چیزی نمونده تنها تا 7 هفته دیگه مامان تو رو بغل میکنه 

فردا هم قراره تخت و کمدت رو بیارن و بالخره اتاقت رو بچینم ...

مشتاقانه منتظرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهرسا92
17 اردیبهشت 92 13:39
به سلامتی عزیزم خوش قدم باشه
نونیش
17 اردیبهشت 92 14:13
به به .. پسرت 13 روز از آیسان من بزرگ تر میشه با این حساب .اگه همون تاریخایی بشن که از الان میگیم!
خاله ماهی
17 اردیبهشت 92 16:29
به سلامتی شکوفه جون . انشااله تپلی بغلش کنی ...
nazi
19 اردیبهشت 92 13:53
به‌‌ به‌‌ به سلامتی انشاالله زمان چه زود می‌گذره عزیزم بارات بهترین‌ها را آرزو دارم خودتو حاضر کن که نی‌نی داره میاد
سیب سرخ کوچولو
23 اردیبهشت 92 0:10
الهی هر وقت دنیا میاد سالم و سلامت باشه و زایمان خوب و آسونی داشته باشی انشاالله.
سجاد
4 خرداد 92 23:37
پیش منم بیا ... منتظرم ها