سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

پایان هفت ماه

1392/2/12 9:35
نویسنده : مامانی
302 بازدید
اشتراک گذاری

هفت ماهت تموم شده گلم ... اینک توی دلم جا خوش کردی و حس مادر بودن رو میفهمم 

نگرانت هستم نگران رشد کردنت ... سلامتت ...

پسرم ...

انتظار خیلی سخته ...

این روزا خواب برام سخت شده ... بلند شدن از زمین برام سخت شده ... انگار داری تپلی میشی ...

بچه های دختر خاله سمانه به دنیا اومدن و من کلی براش خوشحال شدم چون دخترای دو قلوش سالم بودن 

عزیزم کی میشه من تو رو توی آغوش بگیرم 

مشتاقانه روز شماری میکنم تا بیای ...

مادر چشم به راه تو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مسیحا بانو
14 اردیبهشت 92 22:47
عزیزم خدا گل پسرت رو برات نگه داره راست می گی انتظار سخته اما سخت تر تو مرحله ی قبل بارداریه... باور کن... خیلی التماس دعا مامان مهربون
سیب سرخ کوچولو
16 اردیبهشت 92 23:40
سلام.چون زایمان فیزیولوژیک دوست دارم(البته اگه تا دقیقه ی نود جا نزنموقت مشخصی نداره هر زمانی که دردم بگیره باید برم ولی در کل تا 7 خرداد بهم زمان زایمان طبیعی دادن.راستی روزت مبارک
نینا(شوشو)
17 اردیبهشت 92 23:27
سلام شکوفه جونم روزت مبارک عزیزم خداروشکر که یاسینمون سالمه خداروشکر که زود میاد تو بغلت مواظب خودت باش