سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

نفس های آخر سیسمونی

1392/1/29 17:05
نویسنده : مامانی
605 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم ببخش که دیر به دیر برات مینویسم ...

دیگه سیسمونی ات رو به کامل شدنه مونده سرویس چوبت و روتختی و تشک اش

که اونم قراره وقتی بابا احد پول ریختن براش بریم بخریم و همه رو بچینیم تو اتاقت ... 

دیشب بابایی دیوارای اتاقت رو تمیز کرد ... موکت سبز هم برات خریدیم انداختیم توی اتاقت ... 

میخواستم زمین نرمتر باشه گلم ... 

به زودی انشالله برات عکس های اتاقت رو هم میزارم 

راستی پسر قشنگم احتمالا با بابایی بریم آتلیه برای عکس های بارداری ... یه همکار خوب پیدا کردم که از مامانی عکسای بارداری بندازه ... 

نمیخوام بعدا پشیمون بشم که چرا عکس بارداری ننداختم 

گلم خیلی دوست دارم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهار(مامانی شهراد)
26 فروردین 92 19:09
سلام عزیزم خوشحال میشم باهم دوست بشیم پیشمون بیا
خاله ماهی
27 فروردین 92 11:12
به سلامتی شکوفه جون . انشااله که با دل خوش استفاده کنین
نینا(شوشو)
27 فروردین 92 17:09
سلام عزیزم حوبی پسمر خاله چطوره؟ دلم واست تنگ شده عزیزم من بی تاب لحظه دیدن اتاق پسرت هستم