سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

تمام شدن 5 ماه !

1391/12/9 13:32
نویسنده : مامانی
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من 

پسر من ...

امروز 9 اسفنده ... قشنگ من امروز تو یاسم 5 ماهت تموم شد ... چیزی نمونده فقط 4 ماه دیگه میای توی آوشم و بوسه هام رو نثارت میکنم ...

فدای لپ های کوچولوت بشم ... فدای چشمای نازنین ات بشم که قراره توی این ماهی که میاد بازشون کنی ... 

خدایا شکرت که فرزندم رو حفظ میکنی ... 

عزیزم الان حس اون پرستویی که به آتش میزنه تا فرزندش رو نجات بده رو درک میکنم ... 

عزیزم ... الان که دارم اینارو برات مینویسم داری توی دلم حرکت میکنی و من از خداوند ممنون هستم که در درونم به تو توان حرکت میده 

دوست دارم عزیزم 

تو بهترین فرزند دنیایی ... عاشقتم ...

مادرت شکوفه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کوچولو
9 اسفند 91 16:04
سلام شکوفه جون.انشاالله زیر سایه ی شما و شوهری محترم 150ساله بشه یاسین جون.ما از اول ویارامون خیلی شبیه بود خداییش.زیاد به پسملی شیر کاکایو نده میگن زیادش خوب نیست بخاطر کافیین البته من خودم گوش نمیدم چون سیب کوچولو خیلی دوس داره شیر کاکایو روتا باباش میگه شیر کاکایو تکون میوره
نونیش
10 اسفند 91 8:52
لذت حرکت جنین وصف ناشدنیست!
مامان کوچولو
12 اسفند 91 18:24
شکوفه فقط 4ماه دیگه یاسین جون میاد بغلت.الهی سالم و صالح باشهانشاالله به زودی حرکتش قویتر هم میشه پسملی
نونیش
13 اسفند 91 21:11
عزیزم به این سایت سر بزن http://www.sabteahval.ir/Upload/Modules/Contents/asset100/name/p1389.htm شماره 22 را نگاه بنداز
مسیحا بانو
13 اسفند 91 21:19
سلام خدا نگه دار واست نی نی نازتو واسه منم دعا کن....خیلی
نینا(شوشو)
15 اسفند 91 23:17
سلام عزیزم چطوری ؟ خوبی؟ یاسین جونم چطوره؟الهی خالش فدات شه....می بو سمت بوسسسسسسس
نینا(شوشو)
23 اسفند 91 22:31
سلام شکوفه جونم خوبیم اره نی نی وروجک شده و می چرخه لگداش بامزه ست ایشاله بحق علی بن موسی الرضا و صدقه سر تموم بنده های خدا نی نی ماهم سالم و صالح دنیا بیاد
نینا(شوشو)
29 اسفند 91 13:52
ما نه آنیم که در بازی این چرخ و فلک هرکه از دیده مان رفت زخاطر ببریم یاکه چون فصل خزان آمد و گل رفت به خواب دل به عشق دگری داده ز آنجا بپریم وسعت دیده ما خاک قدم های تو بود خاک زیر قدمت را به دو دنیا بخریم عیدت مبارک