سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

من و بابا و خونه تکونی

1391/12/4 17:00
نویسنده : مامانی
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

داریم کم کم به سال نو نزدیک میشیم ... این روزا همه دارن خونشون رو تمیز میکنن برای نو شدن سال ...

منو بابایی هم دیروز و امروز خونه تکونی میکردیم جنابعالی هم بچه خوبی بودی مامانو اذیت نکردی ...

بابایی هم همش به فکر شما بود و نمیزاشت مامانی کاری بکنه ...

شیطون بلا خودت رو خوب جا کردی تو دل بابایی ...

داریم خونه رو برای اومدنت اماده میکنیم گلم ... میخوام یکی از اتاقا رو برات خالی کنم تا لوازمت رو بخریم بیاریم بزاریم توش ...

بابا احد به مامانی پول داده تا بریم برای تو یاس کوچولو خرید کنیم ... هرچند منو مامان زری کلی قبلا خریدیم و الان پولو حساب میکنیم ...ولی میخوام برم یه سرویس اتاق خواب خشکل که دیدم برات بخرم نزدیک 200 تومن میشه ولی اشکال نداره مامانی خیلی ناز بود ... سبز با عروسک سوسمار مانند ... کلی خرت و پرت ناز بود ... مثل البوم و ساعت و پادری و ...

گلم برات کاپشن هم هنوز نخریدم باید برم بخرم تا هنوز فصل سرما تموم نشده ...

خب دیگه دوست دارم ... مواظب خودت باش اون تو ... من از بیرون مواظبتم یاس من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
4 اسفند 91 20:48
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما