سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

شیرینی زندگی ما ...

بدون عنوان

1391/11/30 17:34
نویسنده : مامانی
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یاسین مامان 

پسر گلم رفتیم سونو چهاربعدی و دکتر گفت حالت خوبه و همه چی اوکی هستش ...

حسابی شیطونی کردی و وول خوردی ... حتی دکترم فهمید تو وروجک چه لگدایی نثار مامانت میکنی 

فکر کنم میخوای یا فوتبالیست بشی یا بوکسور اخه مدام مشت و لگد میزنی ... مامان مگه من کیسه بوکست هستم عسل ... 

فدات بشم که حرکتات مثل جریانه زندگیه ... 

خدارو شکر که هستی ...

حالا با عکسای سونو میام و وبلاگتو حسابی خشکل میکنم و سر فرصت برات میگم که چه دلبری هایی برای بابایی کردی شیطونه من ...

فدات بشم بابایی خیلی دوست داره و هر شب باهات حرف میزنه و برات قرآن میخونه قبل خواب ... تو هم مشتاقانه گوش میدی و عاشق صدق الله علی العظیم گفتن بابایی...

فدات بشم عزیزم زودتر بزرگ شو دوست داریم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیب سرخ کوچولو
1 اسفند 91 19:30
سلام.خدا حفطش کنه.انشا... بزودی با عکسای خودش وبلاگشو خوشگل کنین