سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

عزیزترین

1391/11/21 14:49
نویسنده : مامانی
761 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترینم 

بهترینم 

عزیزترینم 

روزها میگذرند و من در انتظار به سر میبرم ... در انتظار دیدن دوباره ات ...

حتما از آخرین باری که تو را دیدم خیلی بزرگتر شده ایی ... قد کشیده ایی و زیباتر شدی

خوب میدانی قلبم چگونه برایت میتپد 

خودت بارها صدایش را شنیدی ...

با هر تپش دوستت دارم را فریاد میزند

برای تو فرشته پاک و معصوم که در دلم جا خوش کرده ایی می زند

هر روز همراه من هستی و افکارم را تصاحب کرده ایی

لحظه ایی نیست که فراموشت کنم ... هر لحظه برای راحتیت میکوشم ...

نمیخواهم ازاری ببینی و دردی بکشی ...

هر لحظه نگرانت هستم ... 

مثل یک مادر ...

تو چگونه ایی ؟

یعنی تو هم مثل یک پسر مادرت را دوست داری؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوثری
21 بهمن 91 16:30
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
نونیش
22 بهمن 91 17:19
مگه میشه دوستت نداشته باشه؟ ...
نینا(شوشو)
23 بهمن 91 21:00
سلام مامانی امروز رفتم سونو دادم نی نی م پسرهههههههه خواستم خبر خوش بهت بدم
nazi
24 بهمن 91 13:56
سلام شکوفه جونم،خوبی‌ عزیزم،پسملی چطوره،شکوفه جون برام دعا کن راحت زایمان کنم.انشاالله بارداری شیرینی‌ داشت باشی‌ عزیزم