سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

شیرینی زندگی ما ...

ممنونم که هستی

1391/11/2 10:25
نویسنده : مامانی
542 بازدید
اشتراک گذاری

ممنون که آمدی

ممنون که وجودم را پر از عشق کردی

ممنون که نفس هایت را با نفس هایم هم نفس کردی

ممنونم ... ممنونم که هستی و کنارم خواهی بود

 

برای بودنت بارها و بارها ممنونم ...

و بارها و بارها شکر میکنم 

با هر نفس عشقت را حس میکنم 

با هر تپش محبتت در رگهایم جاری میشود

حس عجیبی است این حس...

نیمی از وجود من در درون من رشد میکند ...نفس میکشد ... قلبش میزند ...

نیمه از وجود من ... خود من ... پسر من ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماهی سیاه کوچولو
2 بهمن 91 14:58
انشااله که نفسش 120 سال پاینده باشه .
nazi
3 بهمن 91 0:35
سلام شکوفه جونم خیلی‌ قشنگ می‌نویسی،خوشحالم که خودتو نی‌نی خوب هستید. برای من و پسملی هم دعا کن. راستی‌ اسم آرش را عوض کردیم،آخه اگر اشتباه تلفظ بشه،به المانی معانی بدی میده،هنوز اسم صد در صد پیدا نکردیم،. خلاصه مواظب خودتو نی‌نی باش.بوس
sama(مامان خوشبخت)
3 بهمن 91 22:48
روزای خیلی خاصیه.هیچ مردی نمیتونه درک کنه ایشالا که همیشه سالم وسلامت باشه عزیزم