سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

مریضی مامان و ماه محرم

1391/9/7 10:57
نویسنده : مامانی
803 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبرکم 

این روزای محرمی خیلی مامانو اذیت نکردی ... ولی تازگیا مامانی حالت تهوع داره و اشتهاش کم شده ... بعد از عاشورا مامانی دیگه نتونست به چیزی لب بزنه و همش بالا آورد ( دیروز ) انقدر اوغ زدم که گلوم درد گرفت همیشه اشکمم در میاد ... اما بازم میگم خدایا شکرت فقط گلم سالم باشه 

عزیزم تاسوعا عاشورا که همه جمع بودیم تو اتاق خوابیدیم میگفتم سال دیگه تو هم کنار من خوابیدی ... فکر میکردم یعنی دخملی یا پسر ... 

عزیزم ... هرچی  هستی سالم باش تو برای منو بابا عزیزترینی 

دیشب بابایی دستشو میزاشت رو دلم میگفت مامانو اذیت نکن پدر سوخته 

بابایی هم خیلی اذیت میشه ... آخه طاقت نداره من اینقدر حالم بد باشه ... برام دیشب لقمه های نون و گردو میگرفت ... منم کم کم به خاطر تو گلم میخورم ...

مامان جون هرچی میاد تو دلم تو بخور ... فقط تو سلامت باش همه چی حله 

دوست دارم عزیزم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

FARIBA
13 آذر 92 0:11
سلام خانومی.بخدا متنتو خوندم اشکم در اومد.خانومی توروخدا واسه منم دعا کن انشاالله خدا بزرگ یه نی نی سالم و صالح مثه نی نی خوشکل شما به ما هم بده.انشاالله همیشه در کنار هم خوش و سالم باشید.به منم سر بزن خوشحال میشم