سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

اروم اروم آهسته اهسته

1393/11/22 23:45
نویسنده : مامانی
1,347 بازدید
اشتراک گذاری

بله بله عزیزم 

آروم آروم و اهسته اهسته داری بزرگ میشی عشقم 

دیروز اولین بار بود که از خواب پاشدی و گفتی مامان

دو روز پیش هم موقع نقاشی میخوندی چش چش دو اارو  ( یعنی چشم چشم دو ابرو )

اسم خاله هارو میگی اییرا ( سمیرا) آرا (سارا)  ادسه ( محدثه)

عزیز دلم قشنگترینم توی هفته گذشته یه کار کردی که اشک شوق ریختم 

 

میخوام برات تعریف کنم تا توی صفحه ات و در خاطراتت ثبت بشه تا همیشه عاشق بودن و عشق ورزیدن رو فراموش نکنی 

پسرکم 

اونروز من داشتم غذا درست میکردم و شما دم در اشپزخونه نقاشی میکشیدی که یکباره حس کردم پام رو بوسیدی وقتی بهت نگاه کردم و با تعجب گفتم چیشده به زخمی که روی پام بود اشاره کردی 

همونجا بود که چشمام پر اشک شد و غرق بوسه کردمت

عزیزم ممنونم که هواست به من هست ممنونم که کنارمی 

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)