سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

شیرینی زندگی ما ...

محرم و غم از دست دادن خواننده محبوب مامان و بابا

1393/8/25 22:54
نویسنده : مامانی
673 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم 

 

دومین محرم ات رو پشت سر گزاشتی ... هوا خیلی سرد شده و شما توی عاشورا سرما خوردی

البته بگم الان خوب شدی به حمد الله 

عزیز دل مامان ببخش که خیلی متن برات نمیزارم 

الان یه کم ناراحتم هستم اخه خواننده ایی که منو بابات دوست داشتیم به علت سرطان جمعه در گذشت ... فقط سی سالش بود 

و هیچوقت حس داشتن کوچولویی مثل تو رو تجربه نکرد 

من همیشه اهنگ جاده یکطرفه رو برات میخوندم عزیزم عشق من به تو هم جاده یکطرفه است 

بی وقفه ...

همیشه دلم میخواست با بابا بریم کنسرتش

حتی بابا یه بار بلیط گیر اورد ولی منصرف شد ... الان خیلی حسرت به دل موندیم ... کاش میرفتیم 

دیگه دیر شده

 

عزیز ترینم ... عشق زندگیم امیدوارم تو هرگز چیزایی که دوست داری رو از دست ندی و حسرت گذشته رو نخوری

دوستت دارم مادر تو

 

پسندها (1)

نظرات (1)

کوثر
7 دی 93 20:58
سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم