سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

بعد از مدت ها

1393/8/6 20:46
نویسنده : مامانی
642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

مدت زیادی بود پشت سیتم ننشتسته بودم گلم 

بزار بینم از کجا بگم ؟

اهان 

ول بگم که تو خیلی گازم میگیری تصمیم دارم برای خودم شولدر بزارم عین فیلم های جنگی اخه تو مدام شونه هام رو گاز میگیری 

و اینکه شما الان نه تا دندون داری

و اینکه شیرین کاری های خودت رو داری یه مدت بوس میکردی ... از خواب پا میشدی منو بوس میکردی و من عشق میکردم 

اما الان بوس رو تعطیل کردی مدام قل قل میدی که همون قلقلکه

عزیز من !

عاشقتم پسرم تو تمام دارو ندار من هستی برات جونم رو هم میدم فقط لبخند بزن 

اشک هات رو دوست ندارم هرگز بغض نکن 

پسرکم این مدت خیلی اتفاق ها افتاده 

آخ آخ 

بزار یه خبر خوب رو بهت بدم 

عمه زینب بارداره ... 

عزیزم یه همبازی دیگه داره میاد و منو بابا محسن خیلی خوشحال شدیم 

حالا بزار از چکاپ پونزده ماهگی بگم که نبردمت 

ولی قد و وزنت رو خودم گرفتم که ثبتش کنم 

یازده کیلو ورن

85 سانت قد

فدای قدت بشم مامانی

روز به روز داری شیطون تر و جیگر تر میشی 

عاشقتم

تا بعد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)