سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

شیطنت به معنای واقعی

1393/2/13 10:59
نویسنده : مامانی
689 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم داری روز به روز بزرگتر شیطونتر و وروجک تر میشی ... خیلی مشتاق ایستازنی و داعما از همه چیز بالا میری ... دیگه نود درصد غذا خور شدی و خودت میتونی سر سفره با زستات دونه برنج دهن خودت بزاری

جدیدا کلمه ماما رو خیلی میگی و عاشق دد رفتن هستی 

بابات میگه تو لوس مامانی شدی اخه همش میخوای بغل من باشی و تا من میرم دنبالم راه میافتی و از پام میگیری وایمیسی 

عاشق وقتایی هم که لپمو گاز میگیری و منو میخوری ... راستی تازگیا وقتی من ادای گریه در میارم شما دستامو باز میکنی و با ناراحتی یه چیزی بهم میگی ...

پسر مهربون من 

... شما خیلی حسودی ... مخصوصا وقتی من به بابا توجه میکنم و براش ابمیوه میارم جیغ میکشی و میگی م م ... یعنی من من 

فدات بشم حسوده خودمی ...

بابایی چشمش رو هفته پیش لیزیک کرد و دیگه خبری از عینک نیست ... گودبای عینک بابا مبارک ...

دیگه شما هم نمیتونی عینک بابارو بکشی و بشکنی 

راشتی شما با مشت زدی تو چشم بابا که عمل کرده بود و چشمش چند روز درد داشت دکتر گفت ضربه خورده و فهمید شما چقدر وروجکی ... بعله این طوریاست ... دکترا زود میفهمن دیگه 

خب گلکم عکس های عیدت رو تو پست بعدی برات میزارم عاشقتم عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)