سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

این روزها

1392/10/18 1:18
نویسنده : مامانی
569 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها شیرین و شیرین تر میشوی ...

این روزها عشق است لبخندت ...

این روزها ... هنگام خواب برای خودت لالایی میخوانی تا به من یاد اوری کنی صدای لالایی ام ارامشت میدهد ...

این روزها منو تو غرق در نگاه هم میشویم ... و تو با نگاهت دوستت دارم را در چشمانم صرف میکنی ...

این روزها عاشقانه غذا در دهانت میگذارم و تو ارام ارام میخوری ...

این روزها میفهمم که خیلی بزرگ شدی ...

مرد کوچک من

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان باراد
22 دی 92 18:57
سلام عزیزم واتس اپ نصب کردم شمارتو برام بفرست و بگوچطور پیدات کنم مرسی پسمری هم ببوس
مامان باراد
24 دی 92 11:28
سلووووووووم مامان شکوفه مامانم میگه من منتظر شماره موبایلتمممممممممم دلش تنگشده.... یاسین چطوره بزرگ شده مثل من..... من واسکنم خیلی درد داشت خاله