سید یاسینسید یاسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

شیرینی زندگی ما ...

باغ گل

1392/7/19 16:44
نویسنده : مامانی
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم از حال اینروزات بزار برات بگم که علاوه بر قندک بودن گوله نمکم شدی

شما خشکل پسر من جدیدا سر و شونه هات رو بلند میکنی و پاهاتم میاری بالا که یعنی منو بلند کنین

انگار میخوای دراز نشست بزنی ... مادرت فدات شه عزیزم

اینروزا مامان خیلی نگرانه اخه ویروس جدیدی اومده که همه دارن سرما میخورن ... خیلی میترسم سرما بخوری اخه به زودی واکسن چهارماهگیت رو باید بزنی و سفر مشهدم در پیش داریم

همه خانواده بابا جونی تو مشهد منتظر تو هستن ... عمه زینب خیلی حالتو میپرسه ... حتی به بابایی گفته اگه تو نمیای بزار شکوفه یاسین بیان اینا همش به خاطر توئه گلم

مامان برات کاموا خریده داده مامان زری برات ببافه برای مشهد ... چون عید غدیر میریم مشهد و شما باید لباس سبز خوشگل بپوشی و مثل یه گوجه سبزه خوردنی بشی

عسلک من اینروزا خیلی داری سنگین میشی بغلت که میکنم دستم درد میگیره حالا رفتیم برای واکسن وزن و قدتم کنترل میشه ...

 

امروز رفته بودیم باغ گل و از اونجا که دلم نمیخواد تو رو از خودم جدا کنم تو رو هم با خودمون بردیم تو با تعجب به همه جا نگاه میکردی اونجا یه خانوم فروشنده که سنگ های زینتی میفروخت عاشق تو شد و بهت یه نظر گیر هدیه داد شما هم حسابی جیغ و داد سردادی به طوریکه خانومه به مامان گفت بیاد تو مغازش و به شما شیر بده تو هم شیرو خوردی بعدش تو بغل بابایی یه ماست و پنیر حسابی نثار یقه بابا کردی و بعدشم خررررررررررر پف ...

 

فدات بشم پسرم منو بابا عاشقتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ندا
23 مهر 92 19:35
سلام شکوفه جون ایشالا که سرما نمی خوره این گل پسر ما ، شما هم سعی کن هر از گاهی لیمو شیرین و شلغم بخورید که توی شیرتون ترشح بشه و خیلی واسه پیشگیری تاثیر داره . خیلی التماس دعا دارم شکوفه جون ، ایشالا به سلامت برید و برگردید. یاسین گلم رو از طرف من ببوس